söndag 8 juli 2007

Semester - igen

Tempot har gått ned ordentligt. Stora frågan för dagen är, gräva upp den gamla stensatta rabatten eller måla staketet..

I veckan ska jag se till att göra mig ärende till favoritbokhandeln.
Några titlar siktar jag på:
Svarta vykort - Birro
Snabba cash - Lapidus
Bortom normen 2.0 - Petersen

..och så någon italiensk psykoanalytiker jag fått rekommenderad men glömt namnet på.

Det är lustigt med semester. Man har massor med tid och jag samlar på bloggämnen som en kärlekskrank sjuttonåring som söker sina sju blomster på midsommaraftons natt. Ändå har jag ingen tid och ro att skriva något av allt jag funderat kring.

Utredningen som tagits fram kring en östlig tunnelbanelinje till Gustavsberg via Nacka är annars ett självklart ämne. Hm.. jag återkommer nog om det iallafall. Har just läst igenom den och tjaa.. jag har en bestämd uppfattning.

Fler läsetips mottages tacksamt!

Inga kommentarer: