söndag 14 december 2008

Inget ide här

Fick ett mail som undrade om bloggen gått i vinteride..

Det är december.

Vilket innebär:
*en månads möten komprimerade på två och en halv vecka, dvs. en halv regnskog papper att läsa..
*säsongsavslutningar på än det ena, än det andra
*julklappsbestyr
*kalasbestyr (E fyller lämpligt nog år dagen före dopparedagen)

On top of it:
JAG HAR BLIVIT MOSTER - kolla här! Världens gullunge som upptar ens tankar hela tiden, tvärs igenom julklappar, tjänsteskrivelser, barnvaktspusslande och debatterande.

Men det är inte synd om mig på en fläck - bättre decembermånad kan jag inte minnas! Det enda som felar är bristen på snö.

Ja, och så möjligen frekvensen på blogginlägg då. Det kommer att finnas gott om bloggstoff på politiskt tema i veckan som kommer. Viktiga frågor kommer avlösa varandra de kommande dagarna. Så några inlägg vågar jag garantera att det faktiskt blir!

Jag vill också göra snöänglar..

Inga kommentarer: