torsdag 8 november 2007

Snöstorm, Cavalli och shoppingskov


Det spås snöstorm till natten. Det passar mig perfekt. Efter fyra kvällar på raken med intensivt politiskt arbete ser jag fram emot att springa en sväng, låna husets bastu och avrunda med mysmiddag med familjen. Då får det gärna börja yra utanför husknuten.

E räknar dagarna tills hon blir Lill-matte. Flög ur sängen imorse med en triumf:
-Två dagar kvar!

H&M blir brandskattat på sin Cavalli-kollektion. Jag blir lite avundsjuk att inte hinna med. Men lusten till shopping går faktiskt lite i skov och just nu är det baisse. Lägger mig i slagläge för julhysterin och samlar både lust och pengar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har spanat in kollektionen, det är inte mycket du missat kan jag lova dej!

Vill du ha snöstorm får du åka norröver tror jag..