tisdag 23 oktober 2007

Thomas Hanzon på min balkong?


Blev härom veckan uppringda av "nån från TV" som dottern sa, som ville att vi skulle ha många lampor tända i fredags kväll.

Sagt och gjort. Vi tände alla tillgängliga lampor. Blev uppringda av tjejen från TV som ville att vi skulle tända mer. Efter lite omstuvning av lampor blev alla nöjda. Produktionsledaren berättade att vår lägenhet blir en av huvudrollskaraktärernas bostad i serien.

Lite roligt är det när jag på kommunens hemsida läser om inspelningen av SvT-satsningen "Häxdansen". Den spelas i veckorna in i olika miljöer i Gustavsberg. Av rollistan framgår att Thomas Hanzon finns med. Han är en gammal favorit och tanken på att han bor i min lägenhet är dagens krydda!

(Jo, J har också att glädja sig åt. Han kan tänka att det är Julia Dufvenius, Melinda Kinnaman eller Livia Millhagen som huserar hemma hos oss..).

UPPDATERAD KL. 20.06: J låter emellertid förstå att han inte är helt nöjd. Var är Tuva N nånstans?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jösses, det är ju som att det är du som är filmstjärna.
Kram /Christina

Annika Andersson Ribbing sa...

Jag vet - visst är det coolt!
:-)

Kanske läge att förtydliga dock, de filmade alltså utifrån... De fastnade för vår lägenhet för att balkongen och trädet på gården utgjorde en snygg bild..

/Nästan en filmstjärna

Eller

/Hon med snygg balkong

Anonym sa...

Klockrent!
I vilket rum ska Shanti bo?

:-)

Anonym sa...

Behöver ni någon inneboende..?

Anonym sa...

Hur kan man inte vara nöjd med Melinda..


/H

Anonym sa...

Åh! TH är heeeet!

Janne Pettersson sa...

Thomas Hanzon har inte gjort något bra sedan Nionde kompaniet... Men han var ju tillsammans med Lena Endre, så lite bonuspoäng får han.

Annika Andersson Ribbing sa...

F: Bra fråga..

A: Du är alltid välkommen!

Anonym: Ja, eller hur.. :-)

Sis: Kul att vi tycker lika, det är ju inte varje gång.. :-)

J: HAHAHA!! Det är knappt så att jag tror att det är sant, du är tillbaka!! Jag hade verkligen inget hopp att få min dagliga dos av Janne-tankar. Tack för att du hört min telepatiska bön!!
Det blir en länk igen!