fredag 10 oktober 2008

Bloggepidemi!

Något har hänt på Värmdö. För bara ett par månader sedan var vi få bloggare, nu växer vi i antal nästan varje vecka. Det är bra. Ju fler som diskuterar och debatterar desto bättre. Åsikter som bryts leder till bättre slutprodukt!

Denna gång är det en av min mammas tidigare kollegor i det politiska arbetet som har börjat. De har suttit i Nacka tingsrätt tillsammans och i socialnämnden i Värmdö under förra mandatperioden. Hans O Johansson representerade Folkpartiet. Hon brukar säga att man ska lyssna ordentligt på Hans. För han har ofta viktiga saker på hjärtat.

Kul med sällskap i bloggvärlden och välkommen Hans O! Du finner bloggen här!

Och när vi ändå är inne på temat Värmdöbloggare - läs Auroras inlägg idag.

2 kommentarer:

tympligt! sa...

Hej Annika! Kul att du skriver om min nya blogg. Jag gillar dock inte att du sätter in min blogg under rubriken bloggare fån höger. Jag har valt att inte engagera mig politiskt för att slippa bli placerad på höger/vänster-skalan. Så mitt förslag är att du lägger in en ny rubrik som exempelvis "Obundna eller fristående bloggare"
Hälsningar Hans J

Annika Andersson Ribbing sa...

Halloj Hoj!
Vet du, jag tänkte faktiskt det.. Att det nog kanske ändå inte var rätt att placera dig som högerdebattör när jag såg din ingress på bloggen.

Jag ska göra som föreslår - en ny rubrik!

Lycka till med skrivandet!


Annika