söndag 2 september 2007

Bittert först


Tillhörde en av dom som inte räckte hela vägen fram i förmiddags.

Försökte alltså få händerna på biljetter till Springsteens konsert i december men högg i sten.

Delar ödet med många förstår jag när jag läser i DN att biljetterna sålde slut på fyra minuter..

Bittert.

Men så kläcker vi idén hemmavid att vi ställer till med stor fest den kvällen. Fullt med folk och massor med mat, vin och sång. Musikvalet är givet. Jag ska skråla "Jersey Girl" tills taket lyfter.. en Nobelkväll på riktigt!

Det känns genast mycket bättre.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Läste i DN idag att man i CIA:s högkvarter spelade Born in the USA när man gripit eller annilerat terrorister. Ni är många som har en relation till denna superstjärna.

Anonym sa...

Svartabörspriserna är bisarra. Jag kommer gärna på festen!

/MM

Janne Pettersson sa...

"Jersey Girl" passar ju bra eftersom den är skriven av Tom Waits... ;-)
/Hälsning från en odräglig Messerschmidt som faktiskt fick tag på en biljett

Annika Andersson Ribbing sa...

Då tar vi festen på lördagen istället så att du kan vara med. Och skråla!

Det är obegripligt komiskt att det är Waits som skrivit den.

MM - dörren är alltid öppen!

B: Känns som en skröna..

Anonym sa...

Vi kommer också! ;-)

Anonym sa...

Har hört mycket om den där barren nu, är det där festen ska gå av stapeln?

/H

Peter Andersson sa...

hej vännen
Missade också...efter jakt på ticnet i "evigheter". Får väl leva på gamla minnen från stadionkonserter i stället....*suck*

hmm..fest...? Det var väl...15 år sen jag var hos dig på...fest..tror
jag...?:)
kram
P

Annika Andersson Ribbing sa...

Det är en stor lägenhet som rymmer många!! Alla ska med som vi säger..
Peter är särskilt välkommen om gitarren följer med!

Anonym sa...

1. Allt finns på blocket älskade syster.

2. Vi kommer!! För jag hoppas/antar att vi är bjudna?

Annika Andersson Ribbing sa...

You bet!